فرماندار میبد:اندیشه های حضرت امام (ره) و انقلاب ا اسلامی ایران عامل اصلی استکبارستیزی  و آزادیخواهی در جهان


یزدفردا "نمایندگی میبد:در جلسه کارشناسان فرمانداری میبد که به منظور ارائه گزارش کار کارشناسان برگزار شد ابتدا فرماندار میبد ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر گفت : ندای استکبار ستیزی که در کشورهای عربی از جمله تونس و مصر طنین انداز شده است ناشی از تفکر استکبار ستیزی حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

محمد رضا رجایی افزود : اکنون و در این برهه زمانی شاهد آن هستیم که طومار حکومت های فرعونی بن علی در تونس و مبارک در مصر پیچیده شده است و این فرعونیان حتی در تخیلات خود نیز چنین روزهایی را تصور نمی کردند.

وی اضافه کرد : آرمانهای انقلاب و اسلام اکنون در تمام جهان در حال گسترش است و انقلاب اسلامی ایران صدای استکبار ستیزی و آزادیخواهی را در تمام جهان طنین انداز کرده است بگونه ای که این صدا علاوه بر کشورهای عربی و آفریقایی در آمریکای لاتین و حتی خود آمریکا نیزشنیده می شود.

فرماندار میبد ضمن بیان خاطراتی از مبارزات خود و مبارزین انقلابی اظهار داشت : 33 سال پیش در ایران با عنایت خداوند متعال و رهبری معجزه آسای امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی شکل گرفت که این انقلاب توانست ایران را از اوج ذلت به اوج استقلال ، عزت و عظمت برساند.

محمد رضا رجایی افزود : یکی از عوامل موثر در پیروزی انقلاب و بعد از آن در جریانات مختلف بعد از انقلاب همانا ولایت فقیه و رهبری واحد بوده است

امری که خلاء آن اکنون در مصر وتونس احساس می شود و نداشتن ولی فقیه و رهبری واحد به یک بحران برای برای مبارزان این کشورها تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خوشبختانه توانسته است جان ، مال و ناموس مردم را از چنگ بیگانگان رها کند و در اختیار خود ملت قرار دهد اضافه کرد : دهه فجر فرصت بسیار ارزشمندی است تا جوانان و نوجوانان را که آن دوران  را از نزدیک لمس نکرده اند و ندیده اند را نسبت به این رویداد بزرگ تاریخی و جهانی آگاه سازیم.

در این جلسه فرماندار میبد همچنین از تلاش تمام کارکنان در سفر سوم ریاست جمهوری و حضور وزیر بازرگانی در شهرستان میبد تقدیر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد مصوبات پرخیر وبرکت هیات دولت در یزد  باعث آبادانی و رونق در استان و بویژه شهرستان میبد شود.

در پایان این جلسه هر یک از کارشناسان فرمانداری میبد به ارائه گزارش عملکرد خود و همچنین بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا